Redovne linije i cijene karata

Autor busfan, Veljača 16, 2010, 23:25:42

busfan

Kad smo vec poceli raspravljati malo o ovoj temi u topicu Ljaljic, da malo raspravimo o redovnim linijama.
Moje pitanje je, da li mislite da su karte u medjugradskim linijama u BiH preskupe, jer meni se kako god racunam vise isplati ici autom cak i kad idem sam?

amar

dobro racunas ...

evo primjera
linija Sarajevo - Tuzla
karta u Centrotransu iznosi u 1 smjeru 21 km, znaci oko 40-45 km u oba smjera ako se zadesi razlicit prevoznik, jer nemogu ja ganjat prevoznike, ganjam vrijeme, tako da nemogu uzeti povratnu, jer neznam skim se vracam, sto se tice studentske moze doci u obzir jer svaka im cast, ipak sam student i hvala im na popustima. ...

linija Gračanica - Sarajevo
karta iznosi isto slicno 20-25 km, neznam tacno, cuo sam da je tako nesto, jer uvijek uzimam studentsu, a za centrotrans znam da je tacno 21 km, jer sam jednom zaboravio index i nisu mi htjeli dati studentsku, dok ovi AVIS-ovi u Gracanici bez problema dadnu studentsku. ja za 40 km natocim u golfa 5, 2.0 TDI 140 konja goriva, i odem u sarajevo i vratim se i ostane mi jos goriva, em mogu pusiti, em sam svoj gazda, em mogu stati gdje hocu,

stvarno kad gledam nase medjugradske linije po meni su preskupe, gledajuci linije za austriju, njemacku, svicu, poredeci te cijene i ove, dosta mi skupo izadji, npr cini mi se da je kod smiljica karta sarajevo - bl  oko 40 km ... meni to izgleda puno, neznam vama, isto tako i za graanicu mi i tuzlu puno ...

nazalost prinudjen sam da putujem autobusom jer nemam gdje auto da ostavljam u sarajevu, ipak VW je meta u sarajevu ...

Mustafa YJM

Smiljićeva karta do BL je okruglo 30 KM. Inače, kod svih prevoznika su cijene otprilike iste, iz Doboja do Sarajeva je 20 KM uglavnom...poskupo jest, ali kad se pogleda da autobusi dobrim dijelom idu prazni, za očekivati su ovakve cijene.

amar