Odg: Stajališta - turistička odredišta Šibenske rivijere

Autor Teutonic, Svibanj 16, 2016, 14:38:31

Teutonic

VODICE
Vodice se nalaze 13 kilometara zapadno od Šibenika,sa Šibenikom ga povezuje mnoštvo polazaka a od Autotransportovih linija to su linija za Tribunj,linija za Murter,linija za Pirovac,linija za Čista Veliku,nekoliko međugradskih linija te linija Šibenik-Srima-Vodice,postoji 5 stajališta diljem mjesta.

Vodice is located 13 kilometers west of Šibenik,plenty of departures connect Šibenik and Vodice,including Autotransport Šibenik`s routes for Tribunj,Murter,Pirovac,Čista Velika,several intercity routes and the route Šibenik-Srima-Vodice.There are 5 bus stops in the town.

AUTOBUSNI KOLODVOR VODICE - VODICE BUS TERMINAL
Radno vrijeme/Working hours:
06:30-20:30

Smješten je u centru grada,nekoliko minuta šetnje od posjećenog turističkog dijela te Hotela Punta-tu se nalaze svi autobusni redovi te najveći broj polazaka koji povezuje grad sa okolnim mjestima,većim hrvatskim gradovima te inozemnim destinacijama,često je i polazno mjesto za ekskurzije i izlete.
Located in the center of the town,just a couple of minutes from the tourist part of the town and Hotel Punta-you can find all the bus scheduals here and also the largest number of departures which connect the town with the nearby towns,larger croatian cities and international destinations,it is often the starting point for excursions and trips.
Polasci za/Departures for:
Šibenik
Srima
Tribunj
Tisno/Jezera/Betina/Murter
Gaćelezi/Čista Velika
Gradovi i mjesta na obali(Coastline towns and cities)-Pirovac,Biograd,Zadar,Senj,Rijeka on the north and on the south Primošten,Rogoznica,Trogir,Split,Makarska,Dubrovnik
Kontinentalni gradovi i lokacije(Continental cities and landmarks)-Karlovac,Plitvička Jezera (Plitvice Lakes),Zagreb,Osijek

BENZINSKA (Ulica Ćirila i Metoda) - GAS STATION (Cyril and Metodius street)
Smjer za centar Vodica,Srimu te Šibenik (indirektni autobusi)-If you want to go to Srima or Šibenik (indirect route)

Smjer za Tribunj,Pirovac,otok Murter,Biograd,Zadar,Rijeka,Zagreb (sjever) te za Šibenik,Split,Dubrovnik (jug)-If you want to go to anywhere north or south (see aforementioned towns)
Udaljen 5 minuta od kolodvora te 8-10 minuta od centra grada-neki međugradski autobusi staju SAMO tu i ne ulaze u grad-Located 5 minutes from the main bus terminal in Vodice,and 8-10 minutes from the city center-some intercity buses stop ONLY here

HOTEL OLYMPIA/HOTEL IMPERIAL
Smjer za Vodice,Tribunj i otok Murter-If you want to go to another stop in Vodice,Tribunj or the isle of Murter
Ispred Hotela Olympia-In front of Hotel Olympia
The nearest beach is a 1-2 minute walk from here,and so is the center of the town.

Smjer za Srimu i Šibenik-If you want to go to Srima or Šibenik
Ispred Hotela Imperial-In front of Hotel Imperial
Slika je od SVa is 2011,stajalište je sada uredno označeno i nalazi se oko minutu hoda od stajališta sa gornje slike-The picture is from 2011 and now the stop is marked and has a waiting hut,it is around a minute far from the stop on the upper picture so you can`t miss it.

OŠ VODICE - ELEMENTARY SCHOOL VODICE
Located 10 minutes from the center,the station is right in front of the Elementary school.
Smjer za Vodice,Srima,Šibenik (u suprotnom smjeru stajalište nije označeno no dovoljno je stati preko puta i signalizirati vozaču)-If you want to go to Vodice,Srima or Šibenik (in the opposite direction for Tribunj and Murter the stop is not marked but it is enough to stand across the streat and wave to the driver or get his attention)

GRADSKO GROBLJE - CITY GRAVEYARD
Stanica je smještena minutu od groblja te 5 minuta od Plave Plaže i plaže Vičevica-The stop is located a minute from the graveyard and 5 minutes from the Blue Beach and Vičevica beach.
U smjeru Vodica,Srime ili Šibenika-If travelling to Vodice,Srima or Šibenik

U smjeru Tribunja te otoka Murtera (nije označeno-stojte u crveno označenom prostoru te signalizirajte)-If travelling to Tribunj or the isle of Murter(not marked-stand in the red area and get the driver`s attention)

Na stajalištima osim kolodvora nema voznih redova već se morate snaći tako da vidite kad bus polazi sa kolodvora te ako ulazite kod groblja,škole ili benzinske oduzeti 10-15 minuta ili ako ulazite kod Imperiala ili na Srimi budite na stanici u vrijeme označeno na kolodvoru (za svaki slučaj)-Only the terminal has the departures so if entering at the graveyard,school or gas stop come 10-15 minutes earlier than what it says on the terminal or if you are entering at Hotel Imperial or anywhere in Srima come the exact time shown on the terminal (just in case)

Teutonic

OPĆINA TISNO - MUNICIPALITY OF TISNO

TISNO
Glavna postaja je smještena na kopnenoj strani mjesta ispred mosta (smjer Tribunj,Vodice,Šibenik),prekoputa Turističke Zajednice a prema Jezerima,Betini te Murteru je odmah prekoputa (ispred Turističke Zajednice)-The main stop is located on the continental side of the town,in front of the bridge across the road from the Tourist information center (if travelling to Tribunj,Vodice or Šibenik),and if travelling to Jezera,Betina or Murter it is right across the road (in front of the Tourist Board)

JEZERA
Prva postaja je smještena na glavnoj cesti na ulazu u Jezera-The first stop is located on the main road on the entrance of Jezera
Smjer Tisno,Tribunj,Vodice,Šibenik

Druga postaja je smještena u centru mjesta kod spomenika i tu se bus okreće,vrijedi za oba pravca (Murter i Vodice-Šibenik)-The second stop is located in the center of the town and this is where the bus turns so its a both way stop (Murter and Vodice-Šibenik)

Za sad je to to,uskoro će doći više mjesta-Murter,Betina,Pirovac,Srima,Grebaštica,Primošten te Rogoznica (ako budem imao vremena).Zamolio bih da se ova dva moja posta premjeste u neku novu temu isključivo u ove potrebe i da se tema zove Vodič -Stajališta u obalnim mjestima ili tako nešto,da je što više ljudi vidi.