Kako su vaše obitelji reagirale na vašu/našu strast za busevima?

Autor stipe15, Lipanj 30, 2008, 22:45:29

stipe15

Npr. Moji su mislili da sam lud.Ćale zamalo zaplakao , pitao se zašto ne auti ili motori,a mater mislila da će me proć ali evo već 3 godine ne prolazi. ;DDanas im je to postala normalna stvar iako se ljudi na cesti okreću kad vide fotoaparat.

mate

Nisi jedini...iako su moji mozda i mogli to ocekivat...jer mi je tetak jako dugo sofer (od MVG Munchen pa do voznje za privatnike)... ;D
Odatle sam i ja razvio ljubav prema busevima,posto sam cesto bio s njim... 8)
A,sto se tice slikanja vec sam i navikao...jer ocito ljudi ne razumiju za koju se svrhu slikaju autobusi 8)

erobuss

Valjda u obitelji svatko ima neki hobi.
Zar je ovo nešto čudno da bi netko nešto morao prihvaćati? Ili sam ja star ili ste vi mladi, ali vas majke mi ne kontam  :D

mate

Ma,Ero ti pripadas staroj gardi... 8)ja sam jos uvijek student prava...al ko zna...zato je nekima kod mene u drustvu cudno...ali sto se mene tice men to ne smeta...ja znam sto volim i to je to 8)

noxis93

moji su reagirali ko da sam im rekao da  :-\sam gay.... :-\
al kasnije im je postalo normalno pa sad zajebavaju.....

boro

  Moji imaju komentare ala: jeb... te ti autobusi,koji če ti to k...c u životu ! Ali ja ih više ni ne slušam barem sto se buseva tiče, svako ima neku svoju zanimaciju u životu pa tako i ja/mi.

sshadow11

da i meni se slicno dogodilo ljudi neke stvari nemogu skuziti

Kiki


nina

Nije mi nitko vjerovao da je to ono što želim raditi u životu (osim mojih roditelja - svaka im čast). Ostali su gledali na to kao na još jednu moju suludu ideju koja će me proći - ali nije. (niti je ideja bila suluda niti me je prošlo).

MI SMO VOZAČI SVUDA U SVIJETU GDJE GOD DOĐEMO - ONI SU ŠEFOVI SAMO U FIRMI U SVOM MIKROSVIJETU

zoki.man.fan

ja još uvijek skrivam svoju strast prema busevim, jer znam da nebi ugodno reagirali, pa je bolje ovako

Aleks_Beograd