Može pomoć

Autor Mališa, Srpanj 15, 2021, 20:59:18

Mališa

Pozdrav svima !  byeg

Pošto sam amater što se tiče zakona i regulative (oko redovnih linija) zanima me ima li netko saznanja kako (ili je možda sudjelovao) otvoriti međužupanijsku liniju u Hrvatskoj? Koliko sam saznao usklađivanje se ne provodi već 3 godine što znači ako do 1.10 (mislim da je taj datum?) pošaljete zahtjev to samo stoji? Pitao sam u komori kada bi išlo ponovno usklađivanje ali ni oni ne znaju? Sad me zanima znači: trenutačno recimo nije moguće otvoriti liniju npr. Zagreb-Split? ili Zagreb-Dubrovnik??

Unaprijed zahvalan na svim sugestijama!  byeg

Hvala ekipa  hi
AMDG!!

Marko NS

Nisam bas sto posto strucan sto se tice HR, ali ako HR Zeleznice nemaju monopol mislim da je kao u ostatku EU da moze svako da otvori liniju kako zeli samo sto se mora ispravno predati zahtev koji se nekoliko meseci ceka.
Ali mozda je najbolje pitati nekog ko se razume u Saobracajno Pravo , u Srbiji zato imaju agencije verovatno imaju i u HR :)

Mališa

Pozdrav kolega Marko NS , što se tiče monopola trenutno ga nema, ali čitao sam zakone i na međužupanijskim linijama tipa Zagreb - Dubrovnik (Zagrebačka i Dubrovačko-neretvanska županija) čija je udaljenost veća od 400 km zaštitno vrijeme je 2 sata (120 minuta), a ipak neki imaju polaske u mislim 15 ak minuta razlike, pa sad da li je to na više dozvola se vozi?

Isto tako što se tiče usklađivanja : "Postupak usklađivanja voznih redova provodi se za nove međužupanijske i međunarodne vozne redove čija duljina u jednom smjeru prema daljinaru prelazi 100 km kao i izmijenjene međužupanijske linije na kojima se mijenja vrijeme polaska odnosno dolaska, povećava broj stajališta, mijenja itinerar bez promjene vremena polaska, te za postojeće linije u kojim se mijenjaju stajališta unutar istog mjesta i vremena polazaka unutar zaštitnog vremena propisanog ovim Pravilnikom." - tu sam čuo (i pročitao) da bude jako puno žalbi tako da neznam?