Kolovoz 11, 2020, 21:11:30
autobusi.org forum

Autor Tema: ATP Šibenik - povijest  (Posjeta: 113716 vremena)

Veljača 11, 2020, 14:12:11
Odgovori #285
Offline

peron24

Moderator
Nažalost ipak je bilo šest poginulih jer su dvije osobe preminule kasnije u bolnici. Tragedija se dogodila 03.07.1979. oko 14 sati na sjevernom ulazu u Šibenik, tj. kod biličkog spomenika. Bus je prometovao na liniji Kistanje-Skradin-Šibenik. Među poginulima bio je i vozač. Autobus je u krivini udario u prikolicu šlepera u vlasništvu firme Šipad, čime je doslovno odrezana lijeva strana busa. Nastradali su putnici koji su sjedili na lijevoj strani ili na zadnjem sicu autobusa. Bilo je još i 6 teže ozlijeđenih putnika. Ovo je zasigurno najgora nesreća u povijesti ATP-a. Ne ponovilo se više nikad.
Autobus je bio već spomenuti Sanos S14 ŠI-228-28 tada star dvije godine.

Fotografija je iz Šibenskog lista 07.07.1979.
« Zadnja izmjena: Veljača 11, 2020, 14:14:32 od peron24 »

Veljača 11, 2020, 15:32:10
Odgovori #286
Offline

amfan

Global Moderator
Evo o tome iz Slobodne Dalmacije od 5.07.1979.

Veljača 28, 2020, 11:35:52
Odgovori #287
Offline

peron24

Moderator
Tiskani raspored ATP-ovih linija za 1965/66. Na slici je tada moderna Dubrava D6, vjerovatno ŠI-19-08
Ovaj prospekt se prodaje na aukcije.hr za 35 kuna
https://www.aukcije.hr/search.php?q=autotransport+%C5%A1ibenik&cat_id=0
« Zadnja izmjena: Veljača 28, 2020, 11:36:50 od peron24 »

Svibanj 20, 2020, 00:08:24
Odgovori #288
Offline

DWProski


1998. ili 1999. u Dubrovniku, izvor: http://www.tabibbs.com/tabibbs/slink/050510042815004026597.html
Staviti ću originalnu fotografiju, kao i "upscaleovanu" Gigapixelom.


Srpanj 23, 2020, 15:59:04
Odgovori #289
Offline

amfan

Global Moderator
ŠI-373-G: nije dočekao kraj 1990-ih. Fotografija: Giorgio Grisilla. Zna li netko objasniti ovaj broj 1724 na autobusu?
« Zadnja izmjena: Srpanj 23, 2020, 16:00:07 od amfan »

Srpanj 25, 2020, 11:18:15
Odgovori #290
Offline

peron24

Moderator
Mislim da je ovaj bus kasnije dobio tablice na AC ali svejedno ga nisam vidio nakon 1997/98. Jednom davno kolega Bushunter je spominjao neke garazne brojeve na ATP-ovim prijeratnim autobusima medjutim oni se u 90-tima nisu mogli vidjeti na vozilima. Sjecam se da su prije rata neki gradski autobusi imali na bocnim stranama istaknut nekakav broj sa nekoliko znamenki ali to je stvarno bilo davno. Prema onome sto je Bushunter naveo ispada da su medjugradski busevi imali brojeve 17XX, gradski 16XX a lokalci 10XX. Lokalci su naravno najbrojniji. Vjerovatno su i teretna vozila imala svoje brojeve. Dva medjugradska busa sa kraja 80-tih su bili 1730 i 1735 a ovaj bus sa slike je iz sredine 80-tih pa je 1724. Dakle poklapa se. Ti brojevi se odnose uglavnom na vozila iz 1980-tih bez autobusa Jadrantransa.

Srpanj 25, 2020, 21:38:14
Odgovori #291
Offline

zlepur1


Mislim da je ovaj bus kasnije dobio tablice na AC ali svejedno ga nisam vidio nakon 1997/98. Jednom davno kolega Bushunter je spominjao neke garazne brojeve na ATP-ovim prijeratnim autobusima medjutim oni se u 90-tima nisu mogli vidjeti na vozilima. Sjecam se da su prije rata neki gradski autobusi imali na bocnim stranama istaknut nekakav broj sa nekoliko znamenki ali to je stvarno bilo davno. Prema onome sto je Bushunter naveo ispada da su medjugradski busevi imali brojeve 17XX, gradski 16XX a lokalci 10XX. Lokalci su naravno najbrojniji. Vjerovatno su i teretna vozila imala svoje brojeve. Dva medjugradska busa sa kraja 80-tih su bili 1730 i 1735 a ovaj bus sa slike je iz sredine 80-tih pa je 1724. Dakle poklapa se. Ti brojevi se odnose uglavnom na vozila iz 1980-tih bez autobusa Jadrantransa.
Bus je doša 1984. i to je onaj šta je ima ljubičaste pruge po sebi i siceve sa cvjetnim uzorkom.Prva tablica mu je bila ŠI 145-30.Prva tura mu je bila ŠI-ZG-ŠI , a nakon povratka u 1730, u ponoć je sa istom posadom vozija navijače u Novi Sad. Malo sam izaša off topic ali dobro je znati i ovu informaciju.
Magirus Deutz udobnost na prvom mjestu.

Srpanj 28, 2020, 22:02:56
Odgovori #292
Offline

Tomek

Administrator
Od Šibenke Sanos S 14 ŠI 164-15 i Tam 150 A 11 ŠI 175-40. Onaj Sanos nije šibenski jer S 14 su nestali davno prije rata. ŠI 228-29 nije vozač odveo. Odveden je samo TAM ŠI 550-02 190 A 11 i jedna teretni 190 T 15

Ovaj TAM 190 koji je odveden nije spomenut u popisu voznog parka, koji je to model?

ŠI 226-96 nije TAM AS 3500 EM nego kako vidimo po novinskom članku TAM 150 A 11 M iz Autokaroserije.


Kolovoz 01, 2020, 12:15:58
Odgovori #293
Offline

zlepur1


Nije grb ATPŠI, nego RS u krugu. E, sad, je li originalno tu bio grb ATPŠI je druga priča.
Nije rs nego slovo Š i okolo je pisalo sour šibenka.
Magirus Deutz udobnost na prvom mjestu.